adevărul care te împarte la lupi

Publié le par ANGELA FURTUNA

http://www.youtube.com/watch?v=UpfQyINAFjU&feature=related
adevărul care nu  te face mai bun
ceea ce vine din urmă ca o pâlnie cu spumă peste
umbrele nevinovate ce sângerează
pene vopsite
trena unui cântec care a devenit epidermă arsă
amintirile tălpi ce strivesc cochilii de melci
chipuri de metal
trompeta cu pene a gramofonului
iluzia unui cortex care te iartă pentru că ai îmbătrânit frumos
într-o cutie muzicală din lagăr
din care războiul rece se strecoară şi azi sub formă de fum şi fluierături
peste zidul construit din neuronii spălaţi ai cadavrelor vii

am cumpărat musical box prin prietenul meu de la pan am
am dat pe disc banii de mâncare pe două luni
şi m-am îndopat după aia cu genesis de câteva ori pe zi
în mansarda mea de la operă
chestia e că doar trena unei muzici e acum
coada cometei cu care tinereţea mi-a zdrobit
frica de moarte tânără
frica de naştere a morţii fecioare
frica de capitulare în faţa morţii cu mărgele de cuarţ
în chiar miezul războiului rece
frica în coaja ei tare învelită în plumb
mă  împingea de la spate
mă mototolea şi ştergea cu mine ferestrele
mă sălta peste balustrada de pe faleză şi mă legăna
deasupra furtunii
aruncându-mă de pe stâncă
în colţii ascuţiţi ai celeilalte frici colective
paraplegia aceea fără armonie
scrâşnind în somnul nostru cel de toate zilele
plin de bale şi spume sângerii
ceva care ne încercuise pe toţi
ca  un leucoplast infectat
adevărul care nu te face mai bun
decât cel care vine din urmă cu tăişul clipei
şi nu te lasă să intri în musical box
în viaţa ta fragilă ca o cântare din bot de broscoi
adevărul care te frânge care te împarte la lupi


Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article